jan linders zoekt prinsen
campagne

het verhaal
Meer dan 55 jaar geleden trok Jan Linders met zijn vader, paard én wagen door Gennep. Jaren later begon hij zijn eerste eigen supermarkt. Tegenwoordig is Jan Linders een supermarktketen met meer dan 60 vestigingen en is het merk een begrip in heel zuid-Nederland. Jan Linders is dé Limburgse supermarkt en staat bekend om de geliefde loyaliteit acties voor Carnaval.
De lokale betrokkenheid en aandacht voor pure streekproducten maken Jan, Jan. Voor een aantal loyaliteitsprogramma’s, waaronder die voor carnaval, werden wij uitgedaagd om opvallende commercials te bedenken waarmee Jan Linders haar klant kon verrassen. Deze commercials moesten passen bij die lokale betrokkenheid.
het proces
Na intensief brainstormen met de klant, hebben wij een aantal ideeën bedacht voor een reeks commercials. Hierna was het onze taak om de verhaallijn, het script en de regie te realiseren. Daarnaast waren wij ook verantwoordelijk voor de casting van talent, het opzetten van een strakke planning en de bewaking van kwaliteit.
Deze opdracht was er een die perfect past bij Studio Spinazie. Stuk voor stuk liefhebbers van carnaval en echte limburgers. Wij genoten er van om onze ideeën tot leven te zien komen en samen te mogen werken met andere creatievelingen. Zo’ opdracht is iedere keer weer bijzonder.




