Wij zoeken problemen
campagne
doel
LR Internet verovert de wereld met websites, webshops en webapplicaties die zij zelf bedenken en bouwen. Ze bieden oplossingen voor nieuwe klanten en ze ondersteunen bestaande klanten bij het gebruik van hun diensten. Het doel is een passende oplossing voor ieder online vraagstuk.
vraagstuk
De vraag die wij van LR Internet kregen was er een waarbij we onze creatieve geest maximaal konden laten gaan en waarbij we los mochten met gekke, ludieke en opvallende ideeën. LR Internet zocht een concept waarmee zij, op een baanbrekende manier, nieuwe klanten en uitdagingen konden werven. Vraag ons een keer om iets ludieks te bedenken en wij draaien op volle toeren.


wat is er nodig
Met concept “LR Internet, wij zoeken problemen” hebben wij op een opvallende en onderscheidende manier invulling gegeven aan de vraag naar meer uitdaging. Het moest een creatief concept zijn dat de gemoederen zou doen bezighouden en waarover de doelgroep goed na zou moeten denken.
terugblik
Om tot een creatief en baanbrekend concept te komen, hebben we diverse ideeën gepresenteerd. Door geen enkel idee uit te sluiten en overal voor open te staan kwamen we tot het meest unieke concept dat het beste past bij LR. Dit uiteindelijke concept was gewaagd en erg afhankelijk van goede fotografie en grime. We zijn trots op het eindresultaat. Het concept heeft veel losgemaakt en was een succes voor LR Internet.



