AMMachinery
Situatieschets
Als specialist op het gebied van het leveren van tweedehands hakselaars is het doel van AMMachinery om het hakselen van ruwvoer in de wereldwijde landbouw efficiƫnter te maken. Dit doen ze zodat het verdienmodel van de boer interessant blijft. AMMachinery is significant aan het groeien en simultaan daaraan wordt ook de HG technologie meer en meer geladen. Om hun positie in de markt te verstevigen, had het prioriteit om de positionering van hun merken vast te gaan leggen en uit te gaan dragen.
Vraagstuk
Het bedrijf was op zoek naar een duidelijke positionering, enerzijds voor AMMachinery als veldhakselaar expert, anderzijds voor Harvester Guard onder de vlag van AMMachinery, met de mogelijkheid tot loskoppelen. Met Harvester Guard als onafhankelijk bedrijf gericht op toetsing, revisie, preventie, service en kwaliteit, zet AM Machinery zich helder en krachtig neer als een betrouwbare leverancier voor tweedehands hakselaars.
Wat is er nodig
Wij hebben een visuele identiteit met Internationale allure en een passende corporate uitstraling voor ze bedacht en ontworpen. Hierbij is rekening gehouden met de identiteit die al van ze bekend was en herkend werd.
Terugblik
De restyling heeft de originele huisstijl in ere gehouden waardoor dit nu perfect aansluit bij hun verhaal.